top of page

רוצים לסגל אורח חיים בריא? אימוני כושר על בסיס שגרה אך לא מצליחים?ההתראה הזו היא בול בשבילכם!


1. הדבר הראשון לפני שמתחילים הוא הצבת מטרה, חשוב שהמטרה תהיה מטרה ראלית וראשונית בהתאם למצב הכושר הנוכחי שלכם ולנתונים האישיים שלכם מבחינה בריאותית - (מטרות לדוגמא: ביצוע של פעילות גופנית של 3 פעמים בשבוע / הרמת 60 קילו בתהליך של חודשיים / ירידה במשקל הגוף 3 קילו בחודש.


2. בניית דרך איכותית הינה החשובה ביותר כי היא זו שבסופו של דבר תוביל אתכם ליעד ולמטרה הנחשקת שלה אתם מצפים - מומלץ להתייעץ עם גורם מוסמך שיעזור לכם לפחות בתחילת הדרך לבניית תוכנית אימון מבחינת עצימות ,רמת קושי ,חזרות ,סטים ,מנוחה ,סוגי תרגילים וכד'.


3. בניית לוז שבועי/חודשי לאימוני כושר ימים ושעות מדויקות - בדיוק כמו שיש סידור עבודה שלא משנים או תור מסויים שחיכתם לו כל כך הרבה , כך צריך להתייחס גם לאימוני הכושר כחלק בלתי נפרד מהלוז שלכם והמשגרה היומיומית שלכם.


4. נסו לא לבטל אימונים - נכון שיש אירועים לא צפויים מידי פעם אך במידה ונאלצתם לצאת לאירוע לא צפוי כזה או אחר נסו לדחות את האימון ביום או בשעה ולא לבטל אותו לגמרי.


5. שלבו ארוחות שאתם אוהבים - ישנו הבדל משמעותי בין דיאטה לבין אורח חיים, דיאטה היא לטווח קצר יחסית ובדרך כלל קשה להתמיד בה לטווח ארוך - לעומת אורח חיים שהוא חלק משגרת החיים שלכם ואמור לשמש אתכם לטווח הארוך והרבה יותר קל לסגל אותו כחלק משגרת היומיום שלכם.


מוזמנים ומוזמנות לשתף אותנו מה הקושי שאתם חווים בלנסות לסגל שגרת אימונים ויחד נגרום לכם לחיות חיים בריאים יותר וחזקים יותר 🍏💪


bottom of page